Realizacja bonów My Benefit
Od 1 kwietnia 2015 realizujemy kody wartościowe systemu kafeteryjnego MyBenefit.
Przy płatności kodami MyBenefit obowiązuje specjalna procedura realizacji kodów wartościowych:
- aby zrealizować kod wartościowy wpisz jego numer (np. o treści "mybenefit 123456") w polu "Kod MyBenefit" podczas składania zamówienia (jeżeli masz kilka kodów, wpisz je kolejno po przecinku). Pole to znajdziesz podczas wypełniania kolejnych kroków zamówienia przy wyborze rodzaju wysyłki i sposobu płatności.
- wartość zamówienia zostanie pomniejszona ręcznie o wartość kodu wartościowego. Prosimy nie sugerować się wyświetloną kwotą katalogową w podsumowaniu zamówienia. Wartość ta zostanie potwierdzona mailowo przez dział zamówień.
Do każdego zamówienia na towar nieprzeceniony (nie dotyczy usług) Klient otrzymuje rabat w wysokości wartości bonu. Realizująć kod MyBenefit z wszystkich towarów usunięta zostaje cena promocyjna.
Po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzenie transakcji. Prosimy ten automatyczny mail zignorować (zawiera on informację generowaną przed naliczeniem rabatu i kodu wartościowego MyBenefit).
W kolejnym mailu otrzymasz wiadomość potwierdzającą realizację zamówienia z kwotą uwzględniającą wartość kodu MyBenefit.
Zakupy dokonywane za pomocą bonów dotyczą cen katalogowych, nie objętych promocją.
Zakupy dokonywane za pomocą bonów dotyczą cen katalogowych, nie objętych promocją.
Realizacja zamówień w szczycie sezonu może trwać trwać do 10 dni roboczych.
Do jednego zakupu możesz wykorzystać dowolną ilość kodów.
Jeżeli wybrany rower okaże się już niedostępny, nie tracisz swoich bonów. Możesz je wykorzystać na dowolne zakupy w naszym sklepie, lub dowolnym innym sklepie biorącym udział w programie.
Jeżeli wybrany rower okaże się już niedostępny, nie tracisz swoich bonów. Możesz je wykorzystać na dowolne zakupy w naszym sklepie, lub dowolnym innym sklepie biorącym udział w programie.
Przed dokonaniem zakupu upewnij się, czy dany produkt jest jeszcze dostępny (opcja "zapytaj o produkt" pod opisem produktu na stronie).
Wartości bonów nie są wymienialne na gotówkę.
W przypadku ewentualnych zwrotów towaru, zwracana będzie wyłącznie kwota, którą klient zapłacił gotówką, kartą lub przelewem. Sklep nie wymienia wartości bonów na środki pieniężne.
Wartości bonów nie są wymienialne na gotówkę.
W przypadku ewentualnych zwrotów towaru, zwracana będzie wyłącznie kwota, którą klient zapłacił gotówką, kartą lub przelewem. Sklep nie wymienia wartości bonów na środki pieniężne.
W kwestiach finansowych kontakt z firmą MyBenefit pod numerem 784 612 526 lub pod adresem mailowym:
Potrzebujesz pomocy technicznej? Zapraszamy do kontaktu:
Kontakt mailowy w sprawie zamówień i wysyłek:
W okresie szczególnego nasilenia w sezonie, czas oczekiwania na odpowiedź i realizacja zamówień może się nieznacznie wydłużyć.