rower.com.pl Wybór 51280 produktów

Koszyk jest pusty

Gwarancja

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Każdy produkt poddany jakimkolwiek przeróbkom traci prawa gwarancyjne.

Do każdej przesyłki dołączamy paragon zakupu lub fakturę VAT (na życzenie Klienta). Jeżeli do paczki nie została dołożona karta gwarancyjna, oznacza to, że takowej producent nie wystawia i wtedy podstawą gwarancji jest paragon lub faktura. Dokumenty te są traktowane jako podstawa ewentualnej naprawy gwarancyjnej.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go na adres PPHU Activa, ul. Kupiecka 15, 41-710 Ruda Śląska. Zwrotów prosimy dokonywać kurierem lub paczką pocztową. Przesyłki z Paczkomatów nie są przyjmowane. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokładny opis usterki, paragon / fakturę i kartę gwarancyjną (jeżeli została dołączona do produktu). W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesylki, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy ( w zależności od rodzaju usterki).

Gwarancja nie obejmuje ogumienia, oświetlenia, okładzin hamulcowych, linek hamulcowych, przerzutek i dzwonków rowerowych. Naprawy gwarancyjne zakupionych u nas rowerów w większości wypadków mogą być wykonywane w serwisie rowerowym w pobliżu twojego miejsca zamieszkania. Celem uzgodnienia takiego trybu wykonania naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt z nami pod nr 32 3400558.
 

Reklamacja

 

Sklep uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarow zamówionych z otrzymanymi, ktore wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecnosci spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

Reklamacje prosimy zgłaszać wyłacznie w formie mailowej na adres kuba@rower.com.pl. W treści prosimy podać czego dotyczy reklamacja, objawy usterki, jeśli uszkodzenie jest widoczne prosimy o dołączenie zdjęć przedstawiających uszkodzenie oraz skan paragonu lub faktury zakupu. Prosimy również o podanie swojego telefonu, co ułatwi osobie serwisującej kontakt. Reklamacje zgłaszane drogą telefoniczną nie będą rozpatrywane.

Zwrotów prosimy dokonywać kurierem lub paczką pocztową. Przesyłki z Paczkomatów nie są przyjmowane.

Zgłoszenie reklamacyjne prosimy wysłać Pocztą Polską lub kurierem na adres:
PPHU ACTIVA
koniecznie z dopiskiem: "REKLAMACJA"
ul. Kupiecka 15
41-710 Ruda Śląska

Pobierz formularz reklamacyjny
 

 

Zwrot towaru

 

Zakupione towary mogą być zwrócone, w terminie 14 dni od daty wysłania. W takim przypadku Firma: Activa zwróci nabywcy w całości kwotę równą aktualnej cenie towaru. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie niepogorszonym wraz z paragonem oraz w oryginalnym opakowaniu. Zwrot towaru odbywa się na koszt nabywcy. Zgodnie z Art. 9.1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni.

 

Zwrotów prosimy dokonywać kurierem lub paczką pocztową. Przesyłki z Paczkomatów nie są przyjmowane.

Zwroty wraz z formularzem prosimy wysłać Pocztą Polską lub kurierem na adres:
PPHU ACTIVA
koniecznie z dopiskiem: "ZWROT"
ul. Kupiecka 15
41-710 Ruda Śląska

Uwaga: Prawo zwrotu nie obowiązuje w przypadku zakupu lub odbioru towaru w sklepie stacjonarnym (również w przypadku gdy zamówienie dokonywane było droga zamówienia internetowego).

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję