rower.com.pl Wybór 70206 produktów

Koszyk jest pusty

Kontakt

PPHU ACTIVA Tadeusz Bartoszek
ul. Kupiecka 15
41-710 Ruda Śląska
NIP: 641-000-88-72

Adresy mailowe i numery telefonów podane są poniżej po wybraniu odpowiedniego tematu. Kliknij TUTAJ aby tam od razu przejść.

Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego:

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 9:00 - 14:00

Numer rachunku bankowego mBank 35 1140 2004 0000 3702 4743 6108

For international customers, click HERE. We are speaking in english, russian and deutsch.

Oferta sklepu stacjonarnego nie jest jednakowa z ofertą sklepu wysyłkowego rower.com.pl. Jeśli chcesz kupić rower w sklepie stacjonarnym, a widziałeś go na stronie sklepu wysyłkowego, zapytaj mailem o dostępność (podając koniecznie 6-cyfrowe ID produktu, swój wzrost lub rozmiar ramy).

Ważne informacje:

  1. Zamówienia w sklepie wysyłkowym realizowane są wyłącznie poprzez system sklepu internetowego.
    Zamówienia telefoniczne nie są przyjmowane.
  2. Infolinia handlowa nie udziela porad telefonicznych.
  3. Wysyłając zapytanie podaj kod produktu znajdujący się w opisie roweru,
    lub w przypadku zakupionego towaru podaj numer zamówienia.

Dane kontaktowe do konkretnego działu sklepu internetowego lub stacjonarnego:

Najpierw zaznacz w jakiej sprawie lub z jakim działem chcesz się skontaktować.

Kliknij na wybraną kategorię poniżej, aby uzyskać dane kontaktowe:

Kliknij na wybraną pozycję, aby uzyskać dane kontaktowe:

Tadeusz
Mail Tadeusz
tel. 505536521 Zobacz najczęstsze pytania
Przed dokonaniem połączenia z zapytaniem o rower, przygotuj takie dane jak:
- wzrost,
- budżet (widełki cenowe),
- przeznaczenie jazdy (miasto, las, góry, itp.)
Marcin (sklep internetowy)
Mail Marcin
Tel/SMS: 511005815 Zobacz najczęstsze pytania

Adrian (sklep stacjonarny)
Mail Adrian
Infolinia: 513800271 Zobacz najczęstsze pytania

Rafał (sklep stacjonarny)
Mail Rafał
Infolinia: 730327557 Zobacz najczęstsze pytania

Przed dokonaniem połączenia z zapytaniem o rower, przygotuj takie dane jak:
- wzrost,
- budżet (widełki cenowe),
- przeznaczenie jazdy (miasto, las, góry, itp.)
Paweł
Mail Paweł Zobacz najczęstsze pytania

Marcin 1 (sklep internetowy)
Mail Marcin
tel. 511005815 Zobacz najczęstsze pytania

Marcin 2(sklep stacjonarny)
Mail Marcin Bugajski
tel. 511005802 Zobacz najczęstsze pytania

Przed dokonaniem połączenia z zapytaniem o rower, przygotuj takie dane jak:
- wzrost,
- budżet (widełki cenowe)
Agnieszka
Mail Agnieszka Zobacz najczęstsze pytania
 
Mail Części
Zanim zadzwonisz, PRZECZYTAJ:
Informujemy, że wszystkie części i akcesoria widoczne na naszej stronie internetowej są dostępne z naszego magazynu lub na zamówienie. Przed dokonaniem połączenia przygotuj sześciocyfrowy numer ID produktu znajdujący się na stronie.
Zamówienia telefoniczne nie są przyjmowane. Zakupy na części realizowane są wyłącznie przez system sklepu internetowego.
Z uwagi na duże obciążenie pracą w sezonie marzec-lipiec nie zajmujemy się doradztwem w zakresie doboru części i akcesoriów.
Kod produktu
Mirosław
Mail Mirek
tel. 501088568 Zobacz najczęstsze pytania
Dominik
Mail Dominik
tel. 881695183 Zobacz najczęstsze pytania

Marcin
Mail Marcin Bugajski
tel. 511005802 Zobacz najczęstsze pytania
Oferta sklepu stacjonarnego nie jest ofertą ze sklepu wysyłkowego
Kliknij na wybraną pozycję, aby uzyskać dane kontaktowe:

Kontakt wyłącznie mailowy.
Mail Wysyłka
Paweł
Mail Paweł Zobacz najczęstsze pytania
Aby sprawdzić automatycznie status zamówienia, wpisz adres email podany przy zamówieniu oraz 5-cyfrowe ID zamówienia otrzymane podczas złożenia dyspozycji zakupu.


Kliknij na wybraną pozycję, aby uzyskać dane kontaktowe:

Zenon
Mail Zenek
tel. 503425042 Zobacz najczęstsze pytania
tel. 730327557 Zobacz najczęstsze pytania
Mirosław
Mail Mirek
tel. 501088568 Zobacz najczęstsze pytania
Pobierz formularz odstąpienia od umowy i wyślij go w ciągu 14 dni wraz z zakupionym towarem. W formularzu wpisz ID zamówienia, adres nadawcy, numer paragonu, numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Na opakowaniu przesyłki dodaj koniecznie dopisek "zwrot".

Zwrotów prosimy dokonywać kurierem lub paczką pocztową. Przesyłki z Paczkomatów nie są przyjmowane.
Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji:
Kliknij na wybraną pozycję, aby uzyskać dane kontaktowe:

Łukasz
Mail Łukasz Zobacz najczęstsze pytania
Tadeusz
Mail Tadeusz
tel. 505536521 Zobacz najczęstsze pytania
Wypożyczalnia rowerów elektrycznych
Adrian
Mail Adrian
Dla sklepu stacjonarnego: Aktualna oferta zakupów ratalnych w Credit Agricole w sklepie stacjonarnym to 1% w skali miesiąca (dotyczy rat na od 10 do 36 miesięcy). Przykładowo, jeśli kupujesz rower na 14 rat, oprocentowanie wyniesie 14%. Procedura ratalna trwa zazwyczaj do 5 minut.

Dla sklepu internetowego rower.com.pl: Przy każdym opisie produktu jest ikonka symulatora rat. Jeśli chcesz dokonać zakupu online na raty, włóż rower do koszyka i podczas potwierdzania zamówienia wybierz metodę płatności RATY. Następnie Dział Realizacji Zamówień sklepu potwierdzi stan magazynowy danego roweru i w przypadku możliwości zawarcia umowy sprzedaży Klient otrzymuje unikalny link do Wniosku Ratalnego.
Dominik
Mail Dominik
Kamyk
Mail Marketing

Rafał
tel. 505565646
Mail Rafał StanclikZobacz najczęstsze pytania
Kamyk
Mail Rabaty
Przed wysłaniem zapytania zapoznaj się z instrukcją zakupów MyBenefit. W większości przypadków odpowiedź na Twoje pytanie właśnie tam się znajduje.
Mail info
Wiadomości wysyłane pod ogólny adres odbierane są przez losową osobę.
Zachęcamy do kontaktu z konkretnym działem z listy podanej powyżej.

Jeśli nie wiesz jaki temat rozmowy wybrać, napisz mail, podaj numer telefonu, porę kontaktu - oddzwonimy:
Mail info
lub zadzwoń na numer ogólny: 32 340-05-58

 

W sezonie kwiecień-czerwiec infolinia jest mocno obciążona. Najłatwiej dodzwonić się w godz. 18.00-19:30.


Pomocne odpowiedzi

Zanim zadasz pytanie, zapoznaj się z poniższymi odpowiedziami na najczęstsze pytania:

Dlaczego nie potrafię się dodzwonić?
Często są sytuacje w szczycie sezonu (wiosna-lato), że infolinia handlowa jest mocno przeciążona i wszystkie numery mogą być zajęte. Tak samo jest, gdy Ci się uda dodzwonić - wtedy kilku innych klientów usłyszy sygnał zajętości linii.
 

Mogę się dodzwonić, ale nikt nie odbiera
Bo pracujemy :) Pracujemy na 200% obrotów, ale przy tak dużej ilości Klientów może się zdarzyć, że nie każdy otrzyma pomoc bez kolejki.
Nasi pracownicy, gdy są zajęci obsługą Klientów, nigdy nie są odrywani od obowiązków. Jakość obsługi i kultura osobista ZAWSZE jest naszym priorytetem.
 

Kiedy otrzymam odpowiedź na maila?
Dziennie dostajemy około 300 maili i na wszystkie staramy się odpowiedzieć. W okresie szczególnego nasilenia może się zdarzyć, że czas na odpowiedź może się wydłużyć do kilku dni roboczych. Każde zapytanie traktujemy poważnie. Najczęściej odpowiadamy na maile po zamknięciu sklepu stacjonarnego, gdy już nie jesteśmy odrywani do bieżącej obsługi w sklepie stacjonarnym.
 

Czekam już kilka dni i jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi
Wszystkie zapytania traktujemy poważnie i na wszystkie odpowiadamy. Jeśli z jakiegoś powodu odpowiedź do Ciebie nie dotarła, zajrzyj do folderu SPAM w swojej skrzynce odbiorczej lub upewnij się, że podczas wysłania zamówienia w formularzu podałeś prawidłowy adres. Może się też zdarzyć, że Twój program antywirusowy mógł trochę nadgorliwie usunąć wiadomość traktując ją jako niepożądaną. Jeśli zatem uznasz, że nie otrzymałeś od nas odpowiedzi, proszę uwzględnij kwestie techniczne Twojego serwera pocztowego lub innych czynników technicznych. My na każdą wiadomość odpisujemy.
 

Jaki jest status mojego zamówienia?
Potwierdzenie przyjęcia propozycji zamówienia otrzymujesz automatycznie zaraz po złożeniu. Następnie dział realizacji zamówień wyśle Ci odpowiedź o statusie realizacji zamówienia. Szanujemy Twoją prywatność i nie spamujemy ciągłymi komunikatami na temat historii zamówienia.
 

Chcę złożyć zamówienie telefonicznie
Zamówienia w sklepie wysyłkowym realizowane są wyłącznie przez system sklepu internetowego. Tylko w takim przypadku otrzymasz unikalny numer ID zamówienia, który pozwoli zidentyfikować status Twojego zamówienia. Zamówienia telefoniczne nie są przyjmowane.

Formularz kontaktowy

Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej. Odpowiadamy zwykle do 24 godzin. W szczycie sezonu czas oczekiwania może się jednak wydłużyć. Jeśli sprawa jest pilna, wpisz w treści zapytania słowo "PILNE".

- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PPHU Activa z siedzibą w Rudzie Śląskiej (dalej PPHU Activa), w celu otrzymywania informacji handlowych o których mowa w art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną przesyłanych przez PPHU Activa.

Wysyłając formularz akceptujesz politykę prywatności serwisu rower.com.pl.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję