Motocykl elektryczny Talaria Sting
- Cena online:
- 22900.00 zł
Jeżeli produkt posiada kilka opcji koloru/rozmiaru, podczas składania zamówienia w polu "Dodatkowe uwagi" wpisz wybrany wariant.
Staramy się proponować najlepsze ceny oraz serwis. Jeżeli znalazłeś lepszą ofertę, napisz przez formularz lub wyślij email.
Szczegółowe informacje
Motocykl elektryczny TALARIA Sting L1e
Elektryczny crossowca TALARIA Sting to motocykl elektryczny z homologacją mimo swoich offroadowych "zapędów". Silnik elektryczny zapewnia duży i natychmiastowy moment obrotowy przenoszony na tylne koło. Aluminiowa rama ze stopu 6061 jest lekka i bardzo wytrzymała.
Bateria litowo-jonowa 60V 38Ah wyprodukowana przez LG ma 2280 watogodzin. To zapewnia długi czas na zabawę w terenie. Bateria jest wymieniana w łatwy sposób i bardzo szybko można ją wymienić. Wysokowydajny bezszczotkowy synchroniczny silnik elektryczny generuje po przeniesieniu napędu na koło maksymalny moment to 284 Nm. Licznik z wyświetlacza OLED o wysokim kontraście zapewnia w każdych warunkach dobrą widoczność wszystkich danych.
SILNIK
Typ: LPMSM
Pozycja montażu: centralnie w ramie
Waga: 7,0 kg
Chłodzenie: powietrzne
Napięcie nominalne: 60V DC
Moc nominalna: 3000W
Moc maksymalna 6000W
Moment obrotowy: 34 Nm
Moment na tylnym kole: 284 Nm (przy zębatce 44) / 309 Nm (przy zębatce 48)
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Łańcuch
Przełożenie 8.35 (44t) / 9.18 (48T)
BATERIA:
60V 38.4 AH
Waga baterii: 12.85 KG
Produkcja: LG21700
POJAZD:
Rama: Aluminium 6061 T4 i T6
Oświetlenie: LED
Zawieszenie:
Przód: DNM Volcano
Tył; Fastace
Zasięg: 50km przy 70km/h
Waga: 65 kg (z baterią)
Wymiary 1850 x 770 x 1075 mmm
Wysokość siedzenia: 870 mm
Elektryczny crossowca TALARIA Sting to motocykl elektryczny z homologacją mimo swoich offroadowych "zapędów". Silnik elektryczny zapewnia duży i natychmiastowy moment obrotowy przenoszony na tylne koło. Aluminiowa rama ze stopu 6061 jest lekka i bardzo wytrzymała.
Bateria litowo-jonowa 60V 38Ah wyprodukowana przez LG ma 2280 watogodzin. To zapewnia długi czas na zabawę w terenie. Bateria jest wymieniana w łatwy sposób i bardzo szybko można ją wymienić. Wysokowydajny bezszczotkowy synchroniczny silnik elektryczny generuje po przeniesieniu napędu na koło maksymalny moment to 284 Nm. Licznik z wyświetlacza OLED o wysokim kontraście zapewnia w każdych warunkach dobrą widoczność wszystkich danych.
SILNIK
Typ: LPMSM
Pozycja montażu: centralnie w ramie
Waga: 7,0 kg
Chłodzenie: powietrzne
Napięcie nominalne: 60V DC
Moc nominalna: 3000W
Moc maksymalna 6000W
Moment obrotowy: 34 Nm
Moment na tylnym kole: 284 Nm (przy zębatce 44) / 309 Nm (przy zębatce 48)
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Łańcuch
Przełożenie 8.35 (44t) / 9.18 (48T)
BATERIA:
60V 38.4 AH
Waga baterii: 12.85 KG
Produkcja: LG21700
POJAZD:
Rama: Aluminium 6061 T4 i T6
Oświetlenie: LED
Zawieszenie:
Przód: DNM Volcano
Tył; Fastace
Zasięg: 50km przy 70km/h
Waga: 65 kg (z baterią)
Wymiary 1850 x 770 x 1075 mmm
Wysokość siedzenia: 870 mm
Oferta sklepu rower.com.pl może sie różnić od oferty sklepu stacjonarnego ACTIVA. Kopiowanie bez zezwolenia treści strony chronionej prawem autorskim jest prawnie zabronione.