rower.com.pl Wybór 49810 produktów

Koszyk jest pusty

Gwarancja rowerów

Rower to sprzęt szczególny, gdzie jakość serwisu odgrywa istotną rolę. Często w pogoni za najniższą ceną o tym się zapomina, dlatego proponujemy naszym klientom wybór rodzaju gwarancji na zakupiony rower. Dzięki temu, zależnie od potrzeb, klient może wybrać niższą cenę roweru lub ekskluzywny serwis lub pozostać przy standardowych warunkach gwarancji.

Pytaj nas o specjalne warunki cenowe dla poszczególnych wariantów gwarancji.

  1. Gwarancja typu VIP, która zawiera:
    • bezpłatny odbiór i zwrot roweru typu "door to door" na okoliczność napraw napraw gwarancyjnych (kurier DPD)
    • zastępczy pojazd na czas naprawy (oferujemy atrakcyjne modele z naszej wypożyczalni) - odbiór osobisty lub wysyłka (w tym wypadku odpłatna)
    • priorytet w naprawie, czyli naprawa ekspresowa bez dopłat
    • darmowe doradztwo techniczne, w tym hotline telefoniczny (2 godziny pomocy technicznej gratis)
    • voucher na 3-dniowe darmowe wypożyczenie dowolnego roweru z oferty naszej wypożyczalni
    • zniżka 20% na wypożyczenie roweru elektrycznego w ramach sieci ACTIVELO.PL
    • karta rabatowa -5% na zakup dowolnych akcesorii z naszego sklepu ważna w okresie gwarancyjnym 
    • darmowy coroczny przegląd oraz darmowe przechowanie roweru w okresie listopad-luty 
    • rabat -5% na opcjonalne ubezpieczenie roweru typu full casco

    Zakres gwarancji Premium znacznie wykracza poza zakres gwarancji producenta oraz rękojmi, przeznaczony dla wymagających klientów.

    Gwarancję Premium polecamy szczególnie nabywcom rowerów elektrycznych oraz droższych rowerów o skomplikowanej budowie (np. typu full suspension), których serwis wymaga szczególnej fachowości oraz dbałości. Wariant ten jest również polecany klientom spoza naszego rejonu (darmowy transport do nas oraz do klienta).

  2. Standardowa gwarancja producenta (najczęściej 2-letnia) oraz 2-letnia rekojmia.

  3. Gwarancja ograniczona - to sytuacja, gdy część napraw gwarancyjnych przeniesiona jest na serwis zewnętrzny. W tym przypadku my jesteśmy odpowiedzialni WYŁĄCZNIE za sprawy gwarancyjne będące w gestii producenta roweru, czyli w przypadku poważnych awarii.Wysyłamy wtedy rower do naprawy do producenta.

    Natomiast naprawy serwisowe, które są w gestii sprzedawcy (najczęściej chodzi tu o brak połączeń, naderwane linki, smarowanie napędu, silnika, regulacje, diagnostyka, doradztwo oraz inne drobne problemy) wykonywane będą przez lokalny serwis, wybrany samodzielnie przez klienta. To serwis lokalny ocenia, czy problem wymaga naprawy w serwisie producenta. W razie nieprawidłowej diagnozy (czyli kiedy problem można rozwiązać w lokalnym serwisie, a mimo to został on do nas odesłany) - wtedy naprawiamy rower w naszym serwisie, lecz odpłatnie.

    Ten wariant polecamy zaawansowantym użytkownikom, którzy preferują serwisowanie roweru w swoim ulubionym lokalnym serwisie.

    Klientom korzystającym z tego typu gwarancji jesteśmy w stanie zaproponować najniższą cenę zakupu roweru.

  4. Zasady obsługi gwarancyjnej:

    - klienci z produktami na gwarancji obsługiwani są pod numerem 504 489 950 lub poprzez pocztę e-mail: olgierd@rower.com.pl

    - prosimy klientów, o nie przesyłanie do nas części bez uprzedniego kontaktu.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu poprawnej realizacji dostarczanych usług i informacji oraz w celach gromadzenia anonimowych informacji statystycznych. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Akceptuję